Hoe bundel je de krachten van twee supermarktketens in een krachtige boodschap? In een jaar waarin de horeca veel klappen te verduren krijgt, kiezen een aantal Delftse supermarkten ervoor om de horeca te supporten middels een sympathieke campagne. Natuurlijk samen met de lokale afdeling van KHN. Maar het is zaterdag 21 december, hoe produceer je dan jouw ideale commercial nog voor de kerst? Uitgesproken Gasten bedenkt een concept, scenario, script, voice-over, draaiboek en verzorgt de totale productie nog binnen een week. Met het nodige resultaat: veel views, nieuwsberichten op landelijke platforms, krantenberichten en pr op de landelijke radio.
Supermarktketens Jumbo en Plus roepen middels deze videocampagne op om, in een voor hen succesvol jaar, vooral ook bij de lokale horeca te blijven bestellen. Uitgesproken Gasten schrijft een script waarin de lokale supermarktmedewerkers, figuranten en horecatoppers samen de hoofdrol vervullen. Als waardevolle ‘running gag’ verzorgt mister supermarkt himself Harry Piekema de voice-over en het eindshot. Storytelling, humor, planning, kwaliteit, op-maat-muziek en impact komen zo samen in een project om trots op te zijn. Ook fan van snel schakelen, authentiek zijn, blijven knipogen en mooie verhalen vertellen?