Waar ben jij van?

Waar ben jij van?

Waar ben jij van?

Waar ben jij van?

Wie bij Firma van Buiten binnenloopt, proeft meteen dat dit geen doorsnee pareltje is. Het ruikt naar versgebakken brownies, koffie met aandacht en eerlijke kansen die dagelijks worden uitgeserveerd. Maar hoe vertaal je zo’n warme, menselijke plek naar tekst, beeld en video? We duiken de keuken in, schuiven aan bij de mensen, proeven, luisteren, kijken, filmen, fotograferen en schrijven. Tot alles klopt en wij nu ook kunnen zeggen: wij zijn (fan) van Firma van Buiten!

Maatschappelijke impact. Horeca. Marketing. Precies die drie ingrediënten gooien wij vrolijk in de blender als we aan de slag gaan voor de Firma. En ja hoor, dáár worden wij dus oprecht blij van. Denk: glimlach van oor tot oor. Met bakken plezier werken we daarom aan het vervolg op de video ‘Wat zie jij?’. Tromgeroffel… daar komt-ie: ‘Waar ben jij van?’ Een interactieve video die de kijker niet alleen aan het denken zet, maar ook op speelse wijze kennis laat maken met de toptalenten van deze unieke hotspot in Delft. Dus eh… waar ben jíj eigenlijk van?

En we stoppen daar natuurlijk niet. Nee joh, doorpakken zit in het DNA van de uitgesproken mensen bij de Firma. En ook in dat van ons. Voor je het weet verzorgen we de bedrijfsfotografie, schrijven we nieuwe webteksten en denken we mee over hoe de videocopy z’n plek krijgt in het pand zelf. Je voelt ’m al: wij zijn (grote) fan van Firma van Buiten! Dikke tip: ga er zéker eens langs voor een goede lunch, borrel of brainstorm.